wyniki LAG 2016

wyniki LAG 2016

Najlepszą grą okazała się „Imperial Quantum Destruction” drużyny Niebieskiej.
Drużyna ta zwyciężyła także w kategoriach: najlepszy scenariusz oraz oprawa graficzna.
Andrzej Wysocki – art&design, Kamil Tarnawa – music&SFX, Przemysław Ziaja – design&SFX, Adam Dyląg – 3D art,
Tomasz Hankus – 3D art, Mateusz Cios – animation, Bartosz Adamiecki – story, Marcin Łopusiewicz – code&design,
Barbora Mikudová – art&voice-over, David Kozák – art&voice-over, Matúš Pastor – story&montage.

Najlepszą muzykę i strategię marketingową stworzyła drużyna Turkusowa w grze
„Erotic Sword on Wheels”

Skład drużyny: 3D modelers: Mateusz Waluś, Anka Reczyńska,Nina Gara, Animator/Effects: Sebastian Lasocki
Programmer: Artur Kosma, Level designers: Mateusz Waluś, Artur Kosma, Nina Gara, Music designers: Paweł Czerwiński,
Michał Wiśniewski, Presentation: Ladislav Jakab,Alex Barna

Najlepsza mechanika gry: Zespół pomarańczowy za „European Gnome House”.
Skład drużyny: Graphics: Patrik Bałon, Jája Tunklová, Dawid Stobik. Coders: Mateusz Janota,
Maciej Grabowski, Dawid Konefał. Sounds: Jan Jankiewicz, Łukasz Szostek. Marketing: Simon Borš,
Bronislav Valsinorb Hronec.

NAGRODA PUBLICZNOŚCI:
Drużyna Czerwona i „Revenge Yak Star” w składzie:
Programming: Artur Nowicki, 3D Graphics: Piotr Gierlotka, Maja Solecka, Iza Żurek,
2D Graphics: Viera Bandárová, Nik Eftimidias, Particles: Juraj Mikula, Level design:
Maja Solecka, Script: Iza Żurek, Soud Effects: Krzysztof Latosiński,
Music: Jakub Borkowski, Marketing: Marek Hvizdoš.

Nagroda za najlepszy projekt niezależny powędrowała do Amanity Design za stworzenie gry Samoros 3
http://amanita-design.net/games/samorost3.html

Share This