LAG EDU 2017

JAROMIR PLACHY

JAROMIR PLACHY

Jaromír Plachý jest artystą, twórcą filmów animowanych i gier, związanym ze studiem Amanita Design, w którym pracował m.in. nad grą Machinarium oraz Botanicula. Projekt, nad którym pracuje obecnie to Chuchel – gra, która powinna mieć swoją premierę w 2017 roku.
MARCELA POLOCHOVA

MARCELA POLOCHOVA

Marcela Polochová – artystka, animatorka oraz nauczycielka w Szkole Artystycznej w Frydku-Mistku, gdzie prowadzi zajęcia ze sztuki multimedialnej i animacji (od technik tradycyjnych do komputerowych). Jako animatorka i ilustratorka współpracuje z kilkoma studiami animacji, m. in. z QQ studio Ostrava​. Od 2012 roku jest asystentką w Pracowni Animacji Uniwersytetu Ostrawskiego ​- współorganizatora LAG Festivalu​.
ERIC OLIVARES LIRA

ERIC OLIVARES LIRA

Grafik, ilustrator, dyrektor artystyczny i newmedia artist. Współpracuje z małymi i dużymi firmami oraz instytucjami na trzech kontynentach. Specjalizuje się w projektowaniu i komunikacji wizualnej, budowaniu identyfikacji wizualnej marki, projektowaniu interfejsów (UX). Swoją pracę opiera głównie na „doświadczeniach użytkownika”. Otrzymał wiele międzynarodowych nagród, a jego prace były wystawiane w Ameryce, Europie i Azji. Jest członkiem Art Directors Club of Europe and Type Directors Club NY. Mieszka i pracuje w Meksyku oraz w Europie.
Marcin Goldyszewicz

Marcin Goldyszewicz

Grafik i koncept artysta. W branży od 7 lat, obecnie pracuje jako art director. Ma na koncie wiele produkcji. Związany z rynkiem gier komercyjnych, niezależnych i rynkiem gier mobilnych, m.in. Duke Nukem, Afterfal 2.0, Bruce the Game, AF Reconquest, Get Even i wielu innych. Absolwent WSP Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pomagał współtworzyć kierunki związane z projektowaniem gier. Doktorant i wykładowca na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.  Obecnie związany z firmą The Farm 51 i Namco Bandai.
Tim Linder

Tim Linder

Profesor, kierownik działu projektowania sztuk wizualno-performerskiej w St. Louis Community College.
Zanim wrócił do rodzinnego miasta St. Louis, uczył projektowania gier, produkcji mediów cyfrowych,
animacji 3D i projektowania stron internetowych na Uniwersytecie Missouri-Columbia oraz na Uniwersytecie Linnaeus w Szwecji. Jego interaktywne projekty zobaczymy m.in. w YouZeum (Columbia, Missouri), Children’s Museum of Manhattan (Nowy Jork, Nowy Jork), Smithsonian Institution (Waszyngton) i St. Louis Centrum Nauki (St. Louis, Missouri).

 

Iwona Pomianowska

Iwona Pomianowska

Psycholożka, producentka filmowa i informacyjna, wykładowczyni Uniwersytetu Warszawskiego
(Wydział Psychologii), Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej (Postprodukcja i Nowe Media), Uniwersytetu  w Poznaniu i Uniwersytetu Śląskiego  (Projektowanie Gier i Przestrzeni Wirtualnej).
W swojej pracy łączy dziedziny psychologii empirycznej z projektowaniem medialnym.                                                    Doktorantka Szkoły  Psychologii, Trinity College w Dublin oraz LUCA School of Arts w Brukseli.

 Winfried Ritsch

Winfried Ritsch

Inżynier dźwięku i elektryki. Od 1989 profesor Instytutu Muzyki Elektrycznej (IEM) w Graz dla Computermusic.
Założyciel Atelier Algorythmics, współpracuje z grupami „FOND” i „TONTO”. Współpracuje z wieloma artystami.
Rozwija i tworzy instrumenty oraz modele cybernetyczne do muzyki generatywnej i interaktywnej.

 

Share This