Edycja 2016/2017

Terminy 2 edycji: 15 październik 2016 - 14 kwiecień 2017

I etap: 15 październik  – 31 grudzień 2016
II etap: 10 styczeń   – 20 luty 2017 
III etap: 1 marzec – 14  kwiecień 2017


PROPONOWANE LEGENDY DO ZASTOSOWANIA W GRACH:

Jak wziąć udział w Konkursie


  1. Prześlij pracę na stronę po uprzednim zalogowaniu się na stronę www.lagfestival.us.edu.pl
  2. Tytuły dołączonych plików powinny zawierać nazwę konkursu, autora oraz nazwę pracy.
  3. Dodaj krótki opis wybranej przez ciebie interpretacji tematu. Maksymalnie 50 słów opowiadających o tym, co praca przedstawia.
  4. W trakcie realizacji swojego projektu konieczne jest prezentowanie obrazków z kolejnych etapów pracy (szkice itd.)
  5. Podczas tworzenia nowego wątku w sekcji Dołączone pliki kliknij na przycisk Zarządzaj załącznikami. W okienku, które się otworzy kliknij przycisk Przeglądaj i wybierz obrazek z dysku.
  6. Po wskazaniu odpowiedniego obrazka kliknij Wyślij.
  7. W razie problemów i wątpliwości, proszę się kontaktować z Anną Smolarek, e-mail: anna.smolarek@us.edu.pl

JURY 2016/2017

Michal Kabát, PhD.

Michal Kabát, PhD.

Kierownik Gabinetu Nowych Mediów

Doktor Michał Kabat skupia się na mediach cyfrowych znacznie wykraczający poza tradycyjne media, zwłaszcza w przestrzeni interaktywności. Swoje badania poświęca przede wszystkim aktualnym trendom w internecie , transmisjom wideo (strumieniowaniu), oraz zarabianiu w przestrzeni medialnej .  Interesuje się ponadto projektowaniem graficznymi zajmuje się tworzeniem grafik promocyjnych i elementów identyfikacji wizualnej.
Ukończył UCM FMK w Trnavie. Obecnie pracuje jako wykładowca i zajmuje się tematyką związaną z mediami cyfrowymi (media i marketing informatyczny).
Jest szefem gabinetu nowych mediów, gdzie realizuje kilka projektów długoterminowych oraz zaangażowany jest w rozwój czasopisma akademickiego Atteliér.
Jego obszary zainteresowań: media cyfrowe, Transhumanizm, wirtualna rzeczywistość rozszerzona, wideo online, dziennikarstwo, projektowanie graficzne i UX. tem.

Konrad Czernik

Konrad Czernik

Lead Concept Artist

Pracuje w firmie Techland, w branży od 9 lat, współtwórca projektu Hellraid i autor prac koncepcyjnych do między innymi takich tytułów jak Dead Island, seria Call of Juarez, Dead Stop, Heal Them All. Specjalista projektowania postaci i storyboardu. Zapraszany na gościnne wykłady Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Wrocławskiej, ASP we Wrocławiu. Absolwent wrocławskiego ASP. Od lat zainspirowany komiksem, obecnie pracujący nad własnym albumem.

dr Katarzyna Kroczek- Wasińska

dr Katarzyna Kroczek- Wasińska

Katarzyna Kroczek – Wasińska urodziła się w 1979 roku w Oleśnie Śląskim. W roku 2000 rozpoczęła studia na Wydziale Grafiki, na Kierunku Projektowanie Graficzne Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. W 2005 roku uzyskała dyplom z wyróżnieniem. W latach 2004 – 2005 pracowała  na stanowisku asystenta – stażysty w Pracowni Technik Cyfrowych na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Od 2005 roku pracuje w Katedrze Nowych Mediów na cieszyńskim Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego , gdzie uzyskała stopień doktora oraz w Zespole Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach. Zajmuje się grafiką cyfrową. Jest uczestnikiem wielu wystaw indywidualnych i zbiorowych, krajowych i zagranicznych (m. in. Belgia, Chiny, Francja, Korea Południowa, Litwa, Macedonia, Niemcy, Rosja, Włochy, Serbia, Japonia) projektów badawczych, warsztatów, konferencji, autorem artykułów, laureatem nagród i wyróżnień: Grand Prix w I Biennale Miniatury Cyfrowej w Płocku w 2007; wyróżnienie w VII Międzynarodowym Konkursie Graficzny na Ekslibris w Gliwicach w 2007; nagroda „Praca Roku 2006” w Katowicach w 2007; Grand Prix I Międzynarodowej Wystawy Grafiki w Mińsku w 2008; wyróżnienie na Biennale Grafiki Cyfrowej w Gdyni w 2008; Nagroda Prezydenta miasta Katowic w 2010; nagroda naukowa za wyróżniającą się pracę doktorską w 2010; wyróżnienie II Biennale Grafiki Cyfrowej w Gdyni w 2010, wyróżnienie w konkursie Bosco Stregato na Exlibris we Włoszech w 2014 r.

Aleksander Caban

Aleksander Caban

Od kilku lat związany z game devem. Współzałożyciel Carbon Studio, wykładowca ASP w Katowicach.                             VRem zajmuje się odkąd Oculus wydał na świat DK1. Od tego czasu pracuje nad tym,                                                                        aby  Matrix stał się rzeczywistością, a Wirtualna Rzeczywistość przegoniła tę prawdz

Share This