LAG FESTIVAL

AKTUALNOŚCI

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

LAG Festival


LAG Festival


Podsumowanie tygodniowej pracy podczas LAG GAME JAM oraz konkursu LAG ARENA. Podczas Lag Festivalu prezentowane będą gry niezależne dla szerokiej publiczności. W prezentacji będą mogli brać udział zaproszeni twórcy niezależni, absolwenci kierunków związanych z projektowaniem gier, wszystkie zespoły biorące udział w LAG Game Jam, a także najlepsze projekty uczniów szkół średnich wyłonione podczas LAG Arena. Prezentacje odbywać będą się na specjalnie przygotowanej scenie, a wszyscy uczestnicy LAG Festival będą mieli możliwość zagrania we wszystkie prezentowane gry na specjalnie przygotowanych stanowiskach. Oceny dokonywać będzie powołany zespół ekspertów i nauczycieli akademickich, a także zgromadzona publiczność. Spośród prezentowanych gier i dzieł interaktywnych zostaną wybrane projekty w różnych kategoriach: najlepszy projekt niezależny, najlepszy projekt dyplomowy, najlepszy projekt LAG Arena, najlepszy projekt LAG Game Jam oraz nagroda publiczności. Wszyscy uczestnicy uzyskają stosowne nagrody i dyplomy. Imprezie towarzyszyć będą konkursy dla publiczności, prezentacje uniwersytetów, działania artystyczne i naukowe związanych ze sztuką i grami niezależnymi.

ZASADY KONKURSU


Regulamin

  • W konkursie mogą brać udział, indywidualnie wszyscy uczniowie szkół ponadginmazjalnych.
  • Każda osoba przystępująca do konkursu, może do procesu nominacji, wystawić tylko jedną pracę.
  • Prace muszą spełniać wymogi techniczne (wymiary pracy nie mogą przekraczać 2000 pikseli na dłuższym boku, rozdzielczość 300 dpi, w formacie jpg lub png).
  • Nadesłanie pracy na konkurs jest równoznaczne, z akceptacją tego regulaminu.
  • W zgłoszeniu, należy zmieścić krótki tekst (maksymalnie 50 słów), który będzie opisem pracy konkursowej.
  • Należy, przybliżyć w nim założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu, czy też opiera się go na czyimś projekcie oraz czy w pracy zostały użyte zdjęcia.
  • Prace muszą być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne, z tymi zagadnieniami, nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania.
  • Prace można wykonywać, w dowolnym wybranym przez siebie programie do 3D/2D, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą. Pokazywane prace, nie mogły być wcześniej publikowane.
  • W przypadku prac 3D, należy podkreślić, iż zabronione jest wykorzystywanie modeli stworzonych wcześniej, kupionych w internecie, pobranych z internetu, pochodzących z bibliotek modeli.
  • Uczestnik oświadcza, że jest autorem przesłanej grafiki i jest uprawniony do rozporządzania prawami autorskimi do niej. Nieprawdziwość powyższego oświadczenia prowadzi do utraty prawa uczestnictwa w Konkursie oraz otrzymania ewentualnych nagród.
  • Autorzy przystępując do konkursu, wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac i ich danych osobowych przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy, podstrony serwisu).
  • Instytut Sztuki zastrzega sobie prawo do publikacji prac autora. Instytut Sztuki ma prawo do dyskwalifikacji uczestnika i usunięcia pracy z galerii w przypadku podejrzeń o plagiat lub złamanie regulaminu. Instytut Sztuki ma prawo udostępnić dane osobowe autora do potrzeb publikacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  • Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac biorących wcześniej udział w innych konkursach. Zabronione jest zmienianie lub wykorzystywanie prac innych autorów.
  • Zabronione jest korzystanie z projektów, znaków firmowych, filmów, gier lub innych form audiowizualnych które są chronione prawami autorskimi.
  • Zwycięzcy konkursu, na prośbę organizatorów zobowiązani są przesłać krótką notkę o sobie jak i zdjęcie, które może zostać wykorzystane, podczas prezentacji wyników.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo, do usunięcia uczestnika i pracy z konkursu, jeśli jego praca łamie regulamin konkursu, zawiera treści obraźliwe, wulgarne, seksualne, głoszące poparcie dla przemocy i dyskryminacji lub inne naruszające polskie prawo.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany regulaminu konkursu. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce poinformujemy o tym uczestników w nowo utworzonym wątku na forum konkursowym.

JURY


Marcin Goldyszewicz

Marcin Goldyszewicz

Art Director, grafik, koncept artysta

W branży od 7 lat. Ma na koncie wiele produkcji, jest związany z rynkiem gier komercyjnych, Indie i rynkiem gier mobilnym min. Duke Nukem, Gene Labs, Afterfal 2.0, Bruce the Game, AF Reconquest, Get Even i inne. Absolwent WSP Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pomagał współtworzyć kierunki związane z projektowaniem gier. Doktorant i wykładowca na UŚ. Obecnie w wolnej chwili pracuje nad własnym projektem.
Konrad Czernik

Konrad Czernik

Lead Concept Artist

Pracuje w firmie Techland, w branży od 8 lat, współtwórca projektu Hellraid i autor prac koncepcyjnych do między innymi takich tytułów jak Dead Island, seria Call of Juarez, Dead Stop, Heal Them All. Specjalista projektowania postaci i storyboardu. Zapraszany na gościnne wykłady Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Wrocławskiej, ASP we Wrocławiu. Absolwent wrocławskiego ASP. Od lat zainspirowany komiksem, obecnie pracujący nad własnym albumem.